[OT] kompresorova autochladnicka

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Červenec 27 15:26:05 CEST 2018

Na jachting.info se energetika na člunech/lodích/jachtách hodně řešila a
závěr byl jednoznačný. Vždycky může nastat ( někdy v ten nejnevhodnější
okamžik ) situace, kdy budou baterie vybité.  Takže buď motor "sailpower" a
nechat to bublat, což není úplně ideální.. Nebo mít  nějaký malý kabelkový
agregát!  - To je "beton" řešení pokud je na palubě lednice.