<div dir="ltr">Na <a href="http://jachting.info">jachting.info</a> se energetika na člunech/lodích/jachtách hodně řešila a závěr byl jednoznačný. Vždycky může nastat ( někdy v ten nejnevhodnější okamžik ) situace, kdy budou baterie vybité.  Takže buď motor "sailpower" a nechat to bublat, což není úplně ideální.. Nebo mít  nějaký malý kabelkový agregát!  - To je "beton" řešení pokud je na palubě lednice.</div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 26. července 2018 11:32 hwnews konference <span dir="ltr"><<a href="mailto:hwnews@cncnet.info" target="_blank">hwnews@cncnet.info</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div dir="ltr">coz to urcite ano...uvadi se cca 85-90%....problem je, ze ja tu lednici budu tak jako tak driv nebo pozdeji budu muset nachladit. Navic pokud tam budou ty vlozky s chladivem tak se mi samozrejme zvysuje doba na nachlazeni lednice. <div><br></div><div>U lionek se ta ucinnost nabijeni se stupnem nabiti az tolik nemeni, ale treba u olova se ucinnost se zvysujicim se napetim rychle horsi.</div><div><br></div><div>Zrejme bude asi nejlepsi strategie treba pri 4V/cl (u lionek) zapnout lednici a pokud se nachladi tak pokracovat na 4.2V a az pak zapnout ohrivani TUV.</div><div><br></div><div>Jde mi o to, ze v patek bych prijel a vytloukl si baterii na cely vikend (kdy muze byt zatazeno) a byl nahranej. Takhle bych to nejakou dobu pokryval z tech patron.</div><div><br></div><div>RV<br><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 26. července 2018 11:02 Petr Simek <span dir="ltr"><<a href="mailto:psimek@jcu.cz" target="_blank">psimek@jcu.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><span>On Thu, 26 Jul 2018, hwnews konference wrote:<br>
<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Kdyz o tom tak premyslim tak je vlastne otazka zda je ucinnejsi rvat<br>
energii do ledu nebo do baterii a take je otazka kolik by tam tech patron<br>
melo byt - zda treba i vic i za cenu, ze treba z 50% nebude stacit energie<br>
na to, aby presly do zmrzleho stavu...no asi na to nebude jednoducha<br>
</blockquote>
<br></span>
Tipuju ze baterie (Li-Ion) bude mit urctite mensi samovybijeni nez<br>
budou tepelne ztraty lednice/mrazaku.<br>
<br>
<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
RV<br>
</blockquote><div class="m_9208949575877860495HOEnZb"><div class="m_9208949575877860495h5">
<br>
*-----------------------------<wbr>------------------------------<wbr>-------------*<br>
|                          Petr Simek   APS JU                           |<br>
|                             <a href="mailto:psimek@jcu.cz" target="_blank">psimek@jcu.cz</a>                              |<br>
*-----------------------------<wbr>------------------------------<wbr>-------------*<br>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br></div></div></div>
<br>______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<wbr>listinfo/hw-list</a><br>
<br></blockquote></div><br></div>