[OT:] Obet skimmingu

Martin Hanek martin na hanek.net
Neděle Leden 28 17:33:02 CET 2018

Dobrý den,
před vánoci jsem objednal nějaké triko v italském webshopu za cca 22EUR.
Hned mě zarazilo, že platba šla do Pekingu a byla cca 27EUR. Za několik
dní několik pokusů o stržení peněz z karty z číny. Za dalších několik
dní zmizel webshop z Internetu. Protože mám na účtu eMax v mBank jen
částky co chci platit, nic dalšího mi neukradli.

Volal jsem do mBank, hned mi zablokovali kartu a řešili jsme podání
reklamace. Bohužel po mailu reagují za několik dní. Takže zavolat na
mLinku, řešit to s nimi, zablokovat kartu. Prý to trvá až 3 měsíce a v
cca 95% případů vrátí všechny peníze.

Martin Hanek