[OT:] Obet skimmingu

josef dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Neděle Leden 28 16:38:35 CET 2018

dd, u m-banky mám zatím za sebou jednu karetní reklamaci kdy zahraniční
automat na vlakové jízdenky vzal peníze a nedal jízdenku Škoda jednotky
tisíc CZK.
Trvalo to dlouho (řádově měsíc-dva), a pár telefonů kdy zavolali a
vyptávali se na detaily transakce, ale pak přišly peníze a email že
zavírají případ.
Ve vyšetřování byla zapojena karetní společnost, banka, a vlastník zlého
automatu.
Dejte sem vědět, jak to dopadlo.
--
jd