Elon je proste najlepsi :-)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Únor 8 13:21:07 CET 2018

Krásné téma, a zajímavé je, jak si mohou jít po krku i lidé, co jsem je
jinak považoval za vcelku rozumné...

A trochu k tématu - svého času nám Bůh nezjevil ledacos, abychom se
drželi tématu konference, tak třeba takový elektron. A přesto existoval,
existuje a využít ho umíme. Takže s "Bůh to tak chtěl" bych asi šel do
jiné konference.

Pavel Kutina