Elon je proste najlepsi :-)

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Únor 8 13:00:23 CET 2018

Z těch vašich nesmyslů zde nechám jenom tento.
Nemyslím si, že je to nesmysl, jen zatím nemáme na to technologie.
Ano, zatím je to naprostá hloupost a vyvraťte mi ji.
Nejsme schopni se dostat dále než na Měsíc a na  Mars.
Zatím jsou to jen politická žebrátka. Co bychom tam dělali. Ty keci, že
bychom tam těžili nerosty.
Jste fakt tak hloupí ?
Už jsem tady v konferenci zažil různé témata a to na to že například
uděláme robotický vysavač, že uděláme přehrávač audio a další.
Vždy jsem tady napsal, že na to nemáme.
Vyserte se na to a věnujte se voji práci. To je co vám k tomu mohu říct.
Jindra Polívka
PS: Nemáte na to vědomosti a nemáte na to prachy.
Běžte do háje s tím, že poletíme na jiné planety. ha ha, víte jak bychom
letěli na tu nejbižší ? Asi 40 tisíc roků. Ale zkratky musí existovat.
Jen nám této společnosti je bůh nezjevil a asi víte proč.
Jindra Polívka