RE: OT - víkendová telefonní perlička

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Sobota Prosinec 15 14:48:32 CET 2018


No to je otázka, samozřejmě. Chápu, že 50 telefonů za hodinu je dost. Ale to číslo je relativní. Pro někoho je dost i daleko menší číslo za den. Včetně různých situací, kdy zrovna zavolá.

Píšeš, že od toho je služba CLIR. Ale kdo to stanovil? Stanovil to vůbec někdo? Jak to, že lidé o tom nevědí? Proč tedy neberou anonymní hovory, když někdo stanovil, že to je právě pro tyto účely? Třeba mají zkušenost, že anonymně pak volají marketingové společnosti a otravují. Nebo prostě nechtějí mluvit s někým, kdo se schovává.

Když tedy lidé neberou anonymní hovory, musíš to přece vyřešit jinak. Nejsou jen dvě možnosti – CLIR a nechat se obtěžovat. Vyřeš návratové číslo někam jinam. Já jsem anonymní hovor neměl už ani nepamatuju. Firmy samy zjistily, že to není cesta, že jim to nikdo nebere. Volat se dá z VoIP, CLIP se dá měnit u operátora. Třeba manželka má VoIP linku a CLIP má na mobil. Takže když volá z toho čísla, vypadá to, jako by volala z mobilu. Tím pádem jí na to VoIP číslo nikdo nevolá, volají ji na mobil. Prostě když jde o byznys, dá se to určitě vyřešit nějak rozumně. Není potřeba volat anonymně. Koneckonců ty s tím máš největší problém a sám to vidíš.

Podobný problém jsem měl kdysi dávno. Posílal jsem zákazníkům SMSky o odeslaných zásilkách a další z GSM modemu. Protože jsem tam měl SIM kartu s levnými SMSkami a posílal jsem jich celkem dost. A lidi mi často na ten modem volali a samozřejmě se nedovolali. Bylo to prostě blbé řešení. Později jsem používal O2 SMS Connector, kde už to číslo vypadalo jinak než mobilní, tak asi nevolali. A potom, když začaly ty neomezené paušály, začal jsem ty SMSky posílat rovnou přes svůj mobil.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Saturday, December 15, 2018 1:35 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT - víkendová telefonní perlička

no
so 15. 12. 2018 v 13:04 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>> napsal:
.

A teď se ještě tedy vraťme k té původní otázce, a zamysleme se nad ní. Píšeš: „Je takový problém zvednout anonymní hovor?  Vždyť s tím můžu vzápětí šlehnout... :-)“ OK, proč tedy sám používáš skryté číslo? Aby ti lidi nevolali, když nechceš. Mimo pracovní dobu. Nebo proto, že jsi servis a máš od toho jiné oddělení. Ale - je pro tebe problém ten hovor zvednout a vzápětí s ním šlehnout? 😊 To je přece úplně stejné, nebo ne?

Není to stejné. Je sakra rozdíl šlehnout s jedním telefonem, nebo  s 50  telefony za hodinu.  Sakra  záleží na počtu lidí, co na mě telefon má, nebo nemá
Když padne páteř, nebo něco podobného, tak nic nejde, televize nety... lidi volají většinou rovnou tomu technikovi, který to tam zřizoval. Ví, že helplina bude vopruz a že by bylo fajn volat rovnou "kováři"
Proto nechci, aby si lidé, firmy pro které jsem něco dělal ( a že jich je )  měli na mě telefon.  Mají od toho jasné postupy , které stejně nejde obejít.
Navíc pokud by měli na mě telefon  nemůžu ty lidi poslat do háje - musím jim vysvětlit, že jsem "mimo" a že stejně musí volat helplinu atd...

Právě proto nechci, aby to numero vůbec měli...  OD  TOHO JE SLUŽBA CLIR. Nic jiného za tím není třeba hledat.
Když na tu společnou linku zavolají, jsou slušní  a mermomocí se mnou chtějí mluvit, tak je spojovatelka spojí.

😊 Lidi jsou různí. Někdo nechce aby mu volal anonym, někdo nechce, aby mu volali ostatní 😊


Představ si situaci, že ti doma někdo zazvoní na zvonek před dveřmi. Jdeš otevřít a koukneš se do kukátka. Jenže to kukátko je zakryté. Někdo na tebe zvoní a zakryl kukátko, abys neviděl, kdo přichází. Může to být kdokoliv.

Ale kdo by to dělal? Proč by to dělal? Z legrace? Nebo tě chce překvapit, ať už mile, nebo ošklivě? Zeptáš se tedy: „Kdopak to na mě zvoní?“ a nedostaneš žádnou odpověď. Otevřeš?

No to je ake "ku*va" rozdíl. Doma , když mu otevřu, tak mě může přetáhnout hadicí, když zvednu anonyma tam mě může tak leda....



Já tě samozřejmě chápu, mně také volají zákazníci mimo pracovní dobu. Tak je mimo tu pracovní dobu nebo o víkendu neberu. Jistě, že mě to i tak obtěžuje, když mi volá nějaké číslo v sobotu, ani nevím, kdo to je, ale nevezmu to. Mohlo by to být něco důležitého, ale většinou to bude nějaký zákazník, který to zkouší. A špatně se s tím seká zákazníkovi. Ale je pro mě pohodlnější mít jedno mobilní číslo a zveřejnit ho, než mít ještě druhé soukromé, případně své číslo skrývat.

Ale jo, ať si to každý dělá jak chce. Dobré je, že nikdo nikomu nenařizuje, jak se musí chovat když volá "anonym" ..  I když anonym to může být jen do doby, než se představí .
Pro mne je to lépe, než když volá z  "čísla" a nepředstaví se ..k čemu mi je číslo na displeji? A jaký význam to číslo má, pokud je to prudič a stejně má zpětné volání na něj blokované?

 Jak jsem psal,  dobách holého telefonního přístroje bylo každému šumák, kdo volá, zvedalo se všechno. Podle mě je to psychologie.
 Dali jsme jednou do kanclu na dopravu jedné kočce na stůl pevnou. Protože prý nechce mít mobil u ucha atd... bla bla.
Notorická nezvedačka skrytých čísel.  Na ten pevný telefon  jsme jí naučili přesměrovat ten mobil.

Když jí kdokoliv zavolá ze skrytého, na mobil  -  nikdy to nezvedne. Pokud to má přesměrované na tu pevnou  , tak zvedá všechno.
Podobných lidí bude víc....
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20181215/3acefb4f/attachment-0001.html>


Další informace o konferenci Hw-list