I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Prosinec 14 08:53:57 CET 2018

hlavne pokracovat !
jsem sice jen sledujici situanci, ale arduino ma parkrat
na stole dite a prave koukam po nejake "tlustsi" verzi.
vsechny info jsou peclive archivovany.
no prubezne pokladam kolegum v praci, co arduinem neco delaji(hobby)
zakerne otazky, az se ptaji, kam na to chodim :-).
takze dekuji za trpelivost a jen tak dale .
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín