I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Pátek Prosinec 14 00:01:15 CET 2018

On 13 Dec 2018 at 21:58, Jan Waclawek wrote:

> No ale rozbehli ste vlak, a teraz z neho chcete vyskocit? :-)
Vsak on ho jen postavil na koleje, to my ostatni topime pod kotlem a zkoumame, kam
by tak mohl dojet :-)

(ale taky jsem si rikal, zrovna, kdyz to uz zaclo vypadat nadejne, tak pouzil
standardni zaklinadlo takhle to staci - on ten Arduinosvet je asi fakt opravdu dost
nakazlivej :-)) )

Jsem napnutej cim dal vic.

D.O.