rozliseni sepnutych kontaktu rele, seriovy delic 12bit AD ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Srpen 12 22:17:10 CEST 2018

mno a v čem je problém s tím port (GPIO) expanderem? Nebo jakékoli jiné
řešení?
Vezmu relé, na NO kontakt připojím Vdd, na NC kontakt připojím Vss a
prostředek připojím na vstup toho expanderu.
Navíc, protože jsem puntičkář, tak si přidám rezistor mezi NO a střed,
aby se poznalo, že relé je "někde uprostřed" a to je asi tak vše.