Re: Řadič displeje u STM32F429/439

Úterý Září 12 21:03:25 CEST 2017

jen doplnim, ze je vhodne k MCU pripojit externi nejlepe SDRAM, protoze
jinak LCD sezere vetsinu vnitrni pameti pokud nema mini rozliseni a
jeste bude brzdit program.
U eady F7xx to uz bude asi lepsi, ma vic interni pameti. Akorat nevim,
jak moc se to da programovat s SPL, asi jen v rezimu Cortex M4? Zrovna
budu asi jeden projekt resit a zkusim dat sanci Cube knihovnam, reba uz
odstranili nejhorsi chyby ;-)
A vsiml jsem si, ze uz prichazi rada H, 400MHz a 1MB RAM za $10 uz zni
lakave. Zatim ale nic moc sehnatelnost, Mouser ma v nabidce nucleo kit
ale az za mesic, uz se tesim ;-)