Re: Řadič displeje u STM32F429/439

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Středa Září 13 11:00:17 CEST 2017

Displej s vlastní GRAM běžně používám, byť na jiném procesoru. V novém
projektu chceme přejít na řadu STM32, kde jsem chtěl využít FSMC.
Bohužel nové dipleje které se nám hodí do aplikace jsou bez
vlastní GRAM a nabízejí jen připojení přes RGB rozhraní.
Nebo alepoň se nám je nedaří najít jako běžně dostupné ;-)

Tomáš