Arduino + ESP8266 OTA

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Čtvrtek Říjen 19 06:20:02 CEST 2017

Aha, tak to jsem pochopil špatně - v tom případě nastavte ladění v menu
v IDE (pro jistotu nastavte debug level na "všechno") a nastavte sériový
port pro ladění na Serial1. Na něj zkuste napojit třeba převodník na USB
a sériovým terminálem sesbírejte, co vypíše. To mi pak pošlete, třeba se
něčeho doberu...

Hezký den,

Pavel Brychta