baterie HE3DA

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Říjen 18 15:32:37 CEST 2017

Před časem jsem o tom četl nějaký článek, ale už ho nemůžu dohledat.
Měli velmi hezký obchodní model - v podstatě jste si od nich pronajímali
energii a o víc se nemuseli jako zákazník starat. Cena na kilometr
vycházela o něco lépe než z ropy. Bylo to také v Izraeli, ale ta firma
brzy zkrachovala nebo snad přesunula aktivitu do Francie. Už si to zase
tak moc nepamatuju.

Mrazík