Re: OT "Vylepšený" Thunderbird

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 24 16:15:19 CEST 2017

Není to strašná komplikace, jen je to proklatě nepříjemné.
Kdybyste měl auto, kde by při jízdě po silnici 1. třídy byl plyn vpravo
a brzda vlevo, a při jízdě po silnici 2. třídy by to bylo naopak. Taky
by se to dalo řídit, stačilo by jen pořád myslet na to, po jaké silnici
jedete, a podle toho střídat nohy.

Když mám zažité, nacvičené a zautomatizované odpovídání klikátkem
"Odpovědět", tak na něho prostě kliknu. Zvlášť když je na stejném místě
i poté, co se vedle objeví další klikátko. Když píšu mail, tak většinou
přemýšlím spíš na tím co čtu a na co odpovídám, a na formulaci své
odpovědi, než na tom, na co zrovna v této chvíli bude třeba klikat.

Jen tak pro srandu: tento Váš příspěvek přišel na mou soukromou
adresu, ne do konference. Nevzniklo to náhodou tak, že jste taky
omylem kliknul na (v dané chvíli) nesprávné tlačítko?
Pokud ano, tak je to mimořádně podařené. ;-)

PL