Re: OT "Vylepšený" Thunderbird

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 24 16:26:49 CEST 2017

Určitě se nejdou tací, co si jen tak sobě pro radost něco opraví.
Třeba u HW mě to většinou vyloženě baví a láká, u některého SW
taky. Ale jen u některého - vždy jsem programoval na co nejnižší
úrovni (přímá obsluha HW, drivery, komunikace, CNC). Používání
obrovských frameworků s několikagigabytovými knihovnami prostě
není a nikdy nebude můj šálek čaje.

Takže ne, Thunderbird opravovat nebudu. Pustil bych se do toho jen
tehdy, kdyby to byl poslední pošťák na světě a prostě to nešlo jinak.
A i tak bych se do toho pouštěl s krajním odporem (a možná raději
v rukavicích).

Určitě platí "nic není nemožné". Ale taky platí "rozhodně ne všechno
je rozumné a smysluplné".

PL