OT Re: testovací zařízení na potraviny

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Květen 23 10:11:24 CEST 2017

Admin by nic nenamital, kdyby to bylo oznaceno jako OT.

Co se tyka metabolismu jsem byl bohuzel nucen toho nastudovat docela dost -
ne ze bych z toho mel radost, ale nekolikrat jsem byl na hranici totalniho
metabolickeho rozvratu, nez se zjistilo co a jak. To, ale nechci rozebirat.
Mam jen poznamku jak clovek funguje. Netvrdim, ze to je nejaka magie, ale
telo ma vzdy nekolik mechanizmu jak dosahnout toho co zrovna potrebuje a
jak se dostane k tomu co je zrovna treba. Ty mechanismy jsou velmi prastare
a tudiz nekolikanasobne jistene - nektere veci jsou tak geneticky stare, ze
je mame spolecne treba i s plazy.
Co se tyka energie tak telo primarne spotrebovava glukozu rozpustenou v
krvi (mimo to na okamzite pouziti je ve svalech pripraven ATP, ktery
pokreje energii nez se nastartuje stepeni glukozy) - te je tam na cca 20-40
minut a az nasledne se spotrebovava tuk - rozstepeni tuku je pomerne velice
energeticky narocne a telo k nemu sahne az kdyz uz opravdu neni kde brat.
Proto take po poklesu glukozy v krvi dostanete hlad a telo se snazi
naznacit, ze je treba se najist, aby nemuselo stepit tuky.

Tohle ma nekolik dusledku proc je problem zhubnout. Mimochodem telo neni
blbe a primarne stepi cukry v perifernich castech tela - takze to bricho a
prdel vam opravdu zhubne az nakonec.

Jeste k tomu stepeni cukru a tuku...pokud prekonate hlad a presvedcite
telo, ze cukry nebudou tak prejdete do tzv. ketozy coz je stav podobny
ketoacidoze zname pri nelecene cukrovce, ale pro telo je prirozeny -
veskery energeticky vydej pokrejva stepeni tuku - je to docela zajimavy
stav a priznam se, ze je mi docela prijemny - sice nejste schopny velkeho
nergetickeho vydeje (nejaky sprint nehrozi), ale fungujete jak kralicek
duracell - nepotrebujete jist, ale o to vetsi mate zizen a mate pocit
neskutecne lehkosti a spoustu casu usetreneho tim, ze nemusite jist.
Doporucuji to kazdemu si vyzkouset - jen cistou vodu - do deseti dnu neni
treba ani resit nejaky specialni navrat na normalni stravu jen neco
duseneho a male porce.

Sakra jsem se nejak rozepsal a zapomnel na to co jsem chtel napsat. Vsechno
snazeni je prd platne pokud spravne nespite - dva roky jsem bojoval se
silenou unavou (uz jsem nebyl schopnej ani jezdit autem) nez se zjistilo,
ze mam tzv. spankovou apnoe (zastavy dychani zpusobene kolapsem dychacich
cest nebo vypadkem CNS), kdy dochazi k probuzeni a naslednemi usnuti aniz
by to clovek registroval - u me to bylo az 90x za hodinu - plus samozrejme
snizeni okysliceni krve. Za ty dva roky aniz bych menil nejak stravovani a
zpusob zivota (samozrejme porad jsem nekde spal) jsem nabral 20kg, vylitnul
mi krevni tlak a vse s tim spojene.
Bavil jsem se s primarem ve spankove laborce - problem se spanim ma valna
vetsina lidi (aniz by to treba vedeli) a nikdo to nebere jako nejaky
problem a resi se kde co coz je vlastne az sekundarni dusledek.

RV