RE: testovací zařízení na potraviny

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Květen 22 16:51:07 CEST 2017

No pisete v minulom case  :)
Najvacsia podpora aj tak budete pre nu vy sam.
Byt na zdravej strave a pritom sa divat na toho druheho ako sa pcha hranolkami
sa da vydrzat len urcitu dobu. Skuste ist do toho spolocne.
Ako na to je toho popisaneho dost. Ak chcete schudnut cvicit nemusite
vobec. Cvicenie ma ale ine pozitiva. A ak si myslite ze si date celu cokoladu
a nasledne to pracne vycvicite tak ste na velkom omyle, v jedeni fyzikalne
zakony funguju trochu inak ako by clovek ocakaval

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of J. Polívka
Sent: Monday, May 22, 2017 4:37 PM
To: HW-news
Subject: Re: testovací zařízení na potraviny

Diky,
mam za sebou tehdy ze 103 na 79.
Fajn, trvalo to rok a pul.
Vynechal jsem polevky, prilohy a misto nich zeleninu, i mrazenou.
Pokud jsem jedl v restauraci, tak jsem si vetsinou vybral jidlo s ryzi i kdyz ji moc nemusim.
Polevky vubec a pokud jsem si dal knedlik, tak jsem snedl maximalne dva, mozna tri.
Hodne se mi v rest ptali jestli mi nechutnalo.
Moje posledni jidlo bylo v 17 hod. jako na vojne. Tedy v zakladni vojenske sluzbe.
A samozrejmne jsem vynechal vsechny pomazanky a pochutiny, omezil mleko atd.
. .
A hodne jsem cvicil. Drepy, sklapovacky, pera, cinky.
Bez pohybu neni moc sance zhubnout.
Jen chodit, nebo ty siditka, co vam klepou briskem, tak to NE.
Tak to byl vlastne i navod.
Jindra Polivka