Re: testovací zařízení na potraviny

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Květen 22 16:37:04 CEST 2017

Jindra Polivka

----- Original Message -----
From: "Zuffa Jan" <ZuffaJ na cgc.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, May 22, 2017 2:41 PM
Subject: RE: testovací zařízení na potraviny

Zdravim,

o chudnuti tu este nebolo :)
Vykaslite sa na vsetky tieto a im podobne nezmysly (pristroje, tabletky,
diety, dusevne meditacie, konzultacie)
Kupte jej knihu od Mira Veseleho Ako som schudol  pripadne nech postuduje
jeho stranku chudnitie-ako.sk
Tam sa dozvie "krutu  pravdu" :) Postup mam uspesne odskusany sam na sebe
P.S. Schudnut dokaze skoro kazdy, udrzat 1 z 200 niekde som cital...

j.