[OT][Vikend] Tankovani nadrze kapanim

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Květen 14 12:19:38 CEST 2017

 14.5.2017, 12:07:15

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Karel M napsal:
> stojan a u pokladny se ptal co to je za magora. No a pokladní mu
> řekla, že to je normální, že tam běžně jezdí ve 4h ráno taxikáři a kapou hodiny do nádrží.
> No tak mi to vysvětlete, to si ti dotyční jako myslí, že malé dávky
> paliva to špatně měří a že ušetří? Kolik? Litr na nádrži? A o kolik
> přijdou na ritu když hodinu tankují?
> Karel M.
Pravdepodobne si to skutecne myslí a mozna je to i pravda. Dle jpp udajne
existuji systemy, ktere dokazi odlisit, bezne tankovani do nadrze a
tankovani do maleho kanistru (kontrolni nakup COI) a podle toho meri.
Ve 4 rano, je sance na propasnuti rita asi dost mala. A pocit ze "jsem
prechytracil system" muze byt, zvlaste u jednodussich jedincu, k
nezaplaceni.