[OT][Vikend] Tankovani nadrze kapanim

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Květen 14 13:44:09 CEST 2017

Já to asi nebyl. Ale kdybych byl, tak by to vypadalo podobně.
Něco se mi podělalo v nádrži, asi se uvolnila a posunula nějaká příčka,
která brání přelévání paliva ze strany na stranu a dramaticky snížila
průtok do nádrže.
Výsledkem je, že musím tankovat takhle po troškách, v podstatě vždy
jen naplnit hrdlo, počkat až to pomalu odteče a pak zase znovu.
Už jsem se mockrát chystal to spravit nebo nechat spravit, ale vzpomenu
si na to vždycky až u té pumpy.

To by mohlo vysvětlovat chování toho jednoho člověka. Ale nevysvětluje
to rutinní chování těch taxikářů.

PL