Re: Zapékání v grilu - dávkování a přetavení pasty

Pondělí Květen 1 23:29:52 CEST 2017

On 1 May 2017 at 21:19, Petr Labaj wrote:
> Trochu mě překvapil Váš názor "nějakýma plastovýma kónickýma, pořád se
> ucpávaly".
> Podle mých zkušeností právě plastové kónické umožňují dávkovat danou
> pastu menším
> průměrem než kovové, protože se tam ta pasta nemá moc o co zadrhnout.

Co na to říct. Prostě se mi ucpávaly. To není můj názor, ale moje poozorování. Pak
jsem vzal ty z Aliexpress, bez úpravy, a fungovaly mi na první pokus a opakovaně bez
jakékoli úpravy.

> Dneska už používám prakticky jen injekční jehly. Běžná jehla (ideálně
> výrobce Terumo),
> zkrátit na minimum, cca 5mm vyčuhující kovové části. Dělám to tak, že
> jehlu naříznu
> několika tahy ulamovacím nožem a zlomím. Případně pak ještě přetáhnu pár
> tahy po
> jemném šmirglu, ale většinou to ani není nutné. V nemocniční lékárně
> jsou jehly po
> 0.30 Kč, takže už je ani po skončení práce nečistím, ale vyhazuju.

Tak teda používáte plastové kónické, které se Vám neucpávají, nebo kovové injekční,
které ještě nějak upravujete?? Jsem z toho poněkud zmatený.

> Zcela bez problémů funguje černá jehla (0.7mm), většinou stále bez
> problémů i modrá
> (0.6mm). Moc už se mi nedaří se žlutou (0.5mm). Možná by pomohlo na
> špičku stříkačky
> nasadit nějaké topné těleso z pár závitů odporového drátu.
>
> Pro ucpání stříkačky po práci na špičku nasadím hlavičku jehly, co které
> dám kousek
> igelitu.

Si myslím, že nešlo o ucpání stříkačky, ale zacpání jehly, aby v ní pasta nezaschla.

D.O.