Re: Zapékání v grilu - dávkování a přetavení pasty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 2 00:17:04 CEST 2017

Dne 1.5.2017 v 23:29 David Obdrzalek napsal(a):
> Tak teda používáte plastové kónické, které se Vám neucpávají, nebo kovové injekční,
> které ještě nějak upravujete?? Jsem z toho poněkud zmatený.
Dneska už jen injekční. Plastových jsem měl pár z TME, ale byly na moje
gusto
příliš drahé. Ze začátku jsem je poctivě čistil, pak mě to přestalo
bavit a přešel
jsem na injekční.
Podle mých zkušeností plastové stejnou pastu dokázaly protlačit nejmíň o
0.1mm
menším průměrem než kovové.
Kromě ceny ale měly ještě jednu nevýhodu - jsou dost dlouhé a jen rovné.
Dávkování dělám většinou pod lupou, a tam je to omezující. Injekční jehlu si
udělám o dost kratší, a ještě ji můžu trochu ohnout, takže stříkačka
může být
dost našikmo. A to se ve velmi omezeném prostoru pod lupou velmi hodí.
Plánuju, že si někdy udělám super krátkou stříkačku, s tělem třeba jenom
kolem 20mm. Ale ještě na to nedošlo.

> Si myslím, že nešlo o ucpání stříkačky, ale zacpání jehly, aby v ní pasta nezaschla.

Já jsem odpovídal najedou na 2 věci.
Zasychání v jehle řeší jehla za pár desetníků, kterou je možné zahodit.
A ucpání špičky stříkačky zase eliminuje nutnost kupovat stříkačku se
špuntem,
jak bylo zmíněno.

PL