VU1 - katodoluminescencna ziarovka - koniec jedneho zazraku

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Březen 31 11:19:37 CEST 2017

Hm, no vidis. Takze ak mas zaujem na niecom aby fungovalo, musis mi to
pravidelne pripominat... ;-)

A na energetickom vyuziti toho spallation ci ako sa to bombardovanie
neutronmi vola, co si spominal ze Rubbia o tom rozprava, na tom sa
pracuje, alebo sa stale len rozprava?

wek