VU1 - katodoluminescencna ziarovka - koniec jedneho zazraku

balu balu na k-net.fr
Pátek Březen 31 11:32:34 CEST 2017

Energy amplifier sa to volalo. Rubbia stale chodi do prace, cim je starsi, tym je mrzutejsi a otravnejsi :)
ale jadrova energia teraz nie je politicky perspektivna, takze aj keby vymysleli nieco prelomove zrejme by sa to nikdy nezrealizovalo.
b.