OT:3D Secure

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Březen 1 01:09:53 CET 2017

"
Mimochodem, stále ještě existují obchodníci v USA, kde přijímají karty
starým nebezpečným způsobem. Tedy normálně mailem poslat informace o
kartě. A světe div se, nepotřebují CVC/CVV kód. Stačí číslo karty a
platnost jako kdysi dávno. Banka jim to umožňuje bez problémů.

Petr Zahradník, počítačový expert
"

""
Mám pocit, že už jsem to psal. A taky třeba mýtnice ve Francii/Španělsku, si
od

člověka vezmou kartu a bez pinu seberou požadovanou částku. A opět je to

dohoda s bankou, dost by to v kolonách zdržovalo navíc je to dobře
dohledatelné

a obchodník si dá sakra pozor aby tam neúčtoval co nemá aby mu to banka

 nezatrhla nebot by se pak z toho po.....

Zdeněk Aster

"
"