OT:3D Secure

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Březen 1 19:47:35 CET 2017

Dne 1.3.2017 v 1:09 Zdeněk Aster napsal(a):

> Mám pocit, že už jsem to psal. A taky třeba mýtnice ve
> Francii/Španělsku, si od
>
> člověka vezmou kartu a bez pinu seberou požadovanou částku. A opět je to
>
> dohoda s bankou, dost by to v kolonách zdržovalo navíc je to dobře
> dohledatelné
>
> a obchodník si dá sakra pozor aby tam neúčtoval co nemá aby mu to banka

Toto je zase jeden z běžných způsobů použití karty.
Jedná se o "cardholder-Activated Terminal" (označení CAT a číslo, popis
třeba
http://blog.unibulmerchantservices.com/card-acceptance-requirements-at-cardholder-activated-terminals/
)

Používá se to v místech, kde je služba vyhodnocena "jen" jako
statistický počet a ne jako konkrétní služba. Například mýto a nebo
hromadná doprava. Existují pro ně přísná pravidla, která mluví o tom, že
mohu odmítnout transakci, ale tím se okamžitě má karta dostává na
blacklist těchto zařízení a v případě, že se pokouším použít
blacklistovanou kartu, pak je proti mne postupováno jako proti
bankovnímu lupičovi.