Rizeni klimatizace obelhavanim jejiho termistoru

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červen 29 14:13:38 CEST 2017

Dobrý den,

už nějaký ten pátek měřím firemní vzduchotechniku a vypozoroval jsem že
klimatizace občas topí ikdyž nemá, vytuhává ráda při bouřce, občas chladí
moc... Samozřejmě je vše vyčištěno, servisováno a v pořádku.

Původně jsem ji chtěl regulovat vnitřní jednotku přepínáním hodnot odporů,
nastavených podle servisního manuálu pro termistor nasávaného vzduchu na
teploty 10/20/30, ale zjistil jsem, že by to bylo moc hrubé, že má nějakou
"inteligenci" a pak dělá to co by člověk nechtěl a je nutné ji řídit poměrně
jemně.

Dělal jste to někdo už? Koupě klimy, která to umí není v tomto případě
řešení.

Děkuji, JL.