OT: test.

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Červen 9 10:48:39 CEST 2017

Dne 9.6.2017 v 10:39 Petr Simek napsal(a):
> SPF zaznam obsahuje podepsany seznam serveru/IP ktere smi posilat postu
> za danou domenu. Takze nefunguje preposilani.

Takze kdyz mam mail na ZOHO a pouzivam pouze jejich SMTP, tak to muzu u
domeny nastavit, ale nic mi to vlastne neprinese. Resp. kdyby nekdo
chtel posilat maily/spam aby vypadaly jako ode me, tak tohle by na
strane prijemce slo overit.

> DKIM zaznam obsahuje podpis vlastni zpravy a domena ma v DNS verejny klic
> pomoci ktreho lze podepsani overit. Preposlanim zpravy se tedy nic nemeni.
> Problem muze byt u mailing listu ktere meni obsah zpravy (pridavaji
> paticku) ale nevymazou DKIM zaznam.

Toto je vlastne podpis zpravy a moznost overeni u prijemce, ze jsem ji
poslal ja.
Nejake problemy se Seznamem u nedavno ohledne DKIM probehly. Uz se to
nejak vyresilo na tomto mailinglistu?