Hifi Sony - nekupovat

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Sobota Červenec 22 00:00:37 CEST 2017

Zdravim,

neupada ... to je nevyhnutelna 'evoluce'.

20 let nazad jsem kpoval Sony TV - naprosta spokojenost. kvalitni
zobrazovani, rychlost  odezvy, dostatek vstupu ... jo, byla to jeste
klasicka obrazovka (elektronka - dnes by se reklo CRT)
na zaklade teto zkusenosti jsem cca 8 let nazad kupoval novou sonku - uz
LCD.

obraz: nuz, ok, i kdyz tedy ... ale ok, da se zvyknout.
vstupy: dobry, sice nema vstup na SD karty (prodavac: a proc? Sony ma
vlastni format!)
odezva: prvni 3 roky: zapinani cca 1 - 2  minuty! (protoze tam je OS
nejaky oklesteny linux), reakce na ovladac: odhadem 100 - 300 ms.

a dnes: zapinani 2 - 3 minuty, reakce ... skoda mluvit. uz pouzivam
nahradni ovladac na nektere funkce - treba hlasitost (ale latence je
taky docela des)

kdyz jsem nedavno u kamarada videl LG, jak to svizne beha, jsem neveril
svym ocim ... ale zas obraz byl vykontrastneny a presaturovan.

ale to je tak: my lidi, co se s technikou bavi, mame jinou logiku, nez
vyrobci, co ocekavaji 'bezneho uzivatele'.
a tech je vice.

   Sam