Hifi Sony - nekupovat

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Červenec 22 08:15:18 CEST 2017

On Sat, 22 Jul 2017, sam.hw wrote:

> [...]
> obrazovka (elektronka - dnes by se reklo CRT)
> na zaklade teto zkusenosti jsem cca 8 let nazad kupoval novou sonku - uz LCD.
>
> obraz: nuz, ok, i kdyz tedy ... ale ok, da se zvyknout.
> vstupy: dobry, sice nema vstup na SD karty (prodavac: a proc? Sony ma vlastni
> format!)
> odezva: prvni 3 roky: zapinani cca 1 - 2  minuty! (protoze tam je OS nejaky
> oklesteny linux), reakce na ovladac: odhadem 100 - 300 ms.
>
> a dnes: zapinani 2 - 3 minuty, reakce ... skoda mluvit. uz pouzivam nahradni
> ovladac na nektere funkce - treba hlasitost (ale latence je taky docela des)

Ja ted nedavno koupil tuhle Sony :

   https://www.electroworld.cz/sony-kdl-32wd757-stribrna

a jsem s ni naprosto spokojeny - nadherny obraz - mezi temi samsungy a LG
v obchode se mi libil nejvic. Zapnuti trva asi 10sec , odezvy na ovladac
normalni. Takze asi zalezi typ od typu. Po te co jsem ji koupil ji
zdrazili asi o tisicovku :)

Jediny problem byl se zvukem - TV ma repraky smerem dolu a sla do nabytkove
steny ktera tomu dela ozvucnici a dost nechutnou ozvenu. Pomohlo za TV
nacpat slozene noviny aby zvuk nemohl z repraku jit dozadu, ale nevypadlo
to moc dobre. Uvazoval jsem o soundbaru, ale jeho cena se rovnala skoro
cene TV a nechtel jsem dalsi kram co zere elektriku a ma svoje dalkove
ovladani. Nakonec jsem si vytiskl takove stojanky co presne kopiruji tvar
TV a vylepil je penovou gumou - ta pekne obepnula TV a vyvod repraku
a umoznuje zvuku jit pouze dopredu. Problem to vyresilo hezky pasivne
a ani to nevypada spatne.