OT:MECH Poradie skrutiek/podloziek pri zemneni

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Leden 23 16:16:08 CET 2017

Budem musiet zemnit trochu vyssimi priemermi vodicov.
Zemniace lanko bude mat 35mm^2, skrutky su predpisane vyrobcom zariadenia
M8, budu antikorove A4.
Malo by to prezit skratovy prud zariadenia, ktore ma asi 6.5MW pri 25kV,
teda pracovny prud asi 260A

Ake je spravne poradie mechanickych dielov?

Skrutka bude zaroven upevnovacia, na protipoziarny nastrek, ktory nemozem
oskrabat.

Bude to takto v poriadku?

Skrutka
zariadenie 1
podkladovy plech
velkoplosna podlozka
matka
normalna podlozka
zemniace ocko s nakrimpovanym kablom
normalna podlozka
samozaistovacia matka ( konstrukcia je pohybliva, ma znacne otrasy )

Perova podlozka mi v okoli zemniaceho  ocka nesedi, kedze ma velmi malu
plochu..., mozno pojde medzi velkoplosnu podlozku a normalnu matku.

Pripadne odkaz na literaturu... Toto su vykony mimo mojho doterajsieho
obzoru...

Dodo