OT:MECH Poradie skrutiek/podloziek pri zemneni

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Leden 23 18:15:07 CET 2017

 23.1.2017, 17:58:02

Sice jsem tak uplne nepochopil zadani, ale nejake postrehy z praxe,
z fabriky kde se delaly rozvadece do 3kA a 35kV mam.
Vsechny spoje mely perovou podlozku. Vsechny spoje, byly delany tak,
aby proud (nebo alespon jeho podstatna cast) netekl pres zavit.
Kontaktni plochy vzdy korozivzdorne - Al, Cu, kdyz Fe, tak zarove Zn,
nebo Sn.
Priklad zemeni rozvadece:
kostra rozvadece - svarovane profil Fe tl.1,5mm
zemnici patka Fe tl. 1,5mm, s tvarenym zavitem M12, privarena ku
kostre, stycna plocha v okoli zavitu zarove cinovana
zemnici pasovina FeZn, montaz k patce pasovina, podlozka, perovka, sroub
M12.
Pripadne kabely se pripojovaly k otvorum v pasovine stylem
sroub, podlozka, kabelove oko, pasovina, podlozka, perovka,matice.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz