Re: začátečník, arduino, i2c

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Leden 10 16:59:14 CET 2017

No tak ked uz je piatok, tak este jedna odo mna:

>Ja kdybych zacinal s MCU v C, tak bych si to do konce zivota radeji kupoval
>hotove

A toto je prave ten najvacsi hriech Arduina. Nie to, ze sa snazi veci
zjednodusovat - takych veci tu bolo vela aj predtym, typu BASIC STAMP
napriklad - ale ze zozral na nespravny ciel privela zdrojov na to aby sa
dalo spravit to co sa malo spravit hned od zaciatku, a to napisat sadu
poriadnych tutorialov a za hrst kniznic pre to AVR v normalnom C.

>(a mel bych spoustu casu, ktery bych mohl venovat tomu, abych si
>vydelal vic na to, abych si to mohl kupovat hotove :)

To nie je ziadna vyzva ;-)

> [asi 4x ano]

Ale ved ste ho hladali a nasli, prave tu... ci?

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list