Re: začátečník, arduino, i2c

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Leden 10 16:25:13 CET 2017

Tak on casem treba taky dojde k bodu, kdy zjisti, ze jedna maska na port
vyjde asi dvacetkrat rychlejsi, nez jeden DigitalWrite - ale nez k tomu
dojde, tak ho ten Arduino cirkus musi dostatecne motivovat k tomu, aby to
vubec chtel resit.

Ja kdybych zacinal s MCU v C, tak bych si to do konce zivota radeji kupoval
hotove (a mel bych spoustu casu, ktery bych mohl venovat tomu, abych si
vydelal vic na to, abych si to mohl kupovat hotove :)

Takze i kdyz se mi ta free knizka z Arduino.cz uplne nelibi a se spoustou
bodu bych polemizoval, neni to asi uplne spatny text pro zacatek.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jaromir Sukuba" <jarin.hw na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 10, 2017 3:56 PM
Subject: Re: začátečník, arduino, i2c

Problem moze nastat, ak chce kolega ZU pouzivat Arduino aj s celym
cirkusom, nebude to velmi uzitocne.
Svet arduina a svet "klasickeho" AVR programovania ma malo spolocneho.
Darmo si clovek bude citat kapitou o IO portoch alebo nacvicovat
bitove posuny a masky, ked v Arduino tutoriali najde DigitalWrite(6).
To, co je na Arduine "zaujimave" je prave ta (dost mizerna, ale budiz)
hardwarova abstrakcia.

Samozrejme, pokial ide len o AVR dosku, ktora sa bude programovat
"klasickym" sposobom ako to robia "velki chlapi", je moja poznamka
bezpredmetna.