Emulátor USB klávesnice

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Leden 9 19:16:18 CET 2017

Digistump s ATTINY85 má odezvy pod rozlišovací schopnost. Pro myš je potřeba
Leonardo Pro Micro, nebo digistupm Pro.

Ono by to ělo i na tom tiny, ale musel byste zrušit pojistku reset na P5 a
má to nějaké úrovňové omezení, k tomu jsem ještě nedošel.

Kdybyste s digistumpem nevěděl jak začít tak se ozvěte, není to plug na play.

Leonardo a Pro micro je náchylné na zničení - noťas mi jich už zničil
několik a to mám Lenovo (pro rýpaly - zakouřilo se i z myši).

----- Původní zpráva -----
Od: "Michal Grunt" <michal.grunt na gmail.com>

Potřeboval bych emulovat USB klávesnici. Předpokládám, že
nejjednodušeji to půjde přes Arduino (levné a dostupné). Knihovny na
to jsou co jsem koukal takže by to mělo jít snadno. Ale nevím jak to
bude mít rychlé odezvy (bylo by to určené na hraní emulovaných her
přes RPi) a nevím jakou destičku (jaké Arduino) zvolit (ideálně co
nejmenší). Kláves potřebuji tak 20 (plus mínus) a mít funkční mimo USB
i USART, aby byly klávesy konfigurovatelné (jednou bude tlačítko č1
třeba šipka, v jiné hře bude představovat něco jiného). Jaké Arduino
zvolit? Děkuji.