Re: Emulátor USB klávesnice

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Leden 9 14:06:12 CET 2017

Takový herní přístroj do ruky ala GameBoy. Mám to tu rozložené na
stole (s klasickou USB klávesnicí a malým SPI displejem včetně
nainstalovaného Retropie) a když jsem zkoušel třeba emulátor ZX
Spectrum (fuse) tak se to prostě nedá nastavit tak, aby to makalo
uspokojivě přes tlačítka připojené na GPIO RPi. Sice tam je něco jako
arhretropie či tak nějak (ale zrovna lr-fuse, který je k tomu
přizpůsoben na tom malém LCD nefunguje...). Třeba u toho spectra se
musí nejdříve navolit po loadnutí hry čím chcete tu hru vůbec ovládat
a na to potřebujete třeba klávesy 0-9 a s tím nějaký ten emulátor
ovládání vůbec nepočítá (stejně tak u jiných DOSových her přes DOSBox
či ten x86rpi). Napadlo mě naemulovat USB klávesnici a před spuštěním
každé hry by proběhl jednoduchý scriptík, který by přes usart nalil
"konfiguraci klávesnice" (resp. těch sice málo potřebných tlačítek,
ale nutných pro zahájení hry umístěných třeba kolem displeje) do
Arduina a tím by bylo vše vyřešené a více méně hardwarově nezávisle na
použitém emulátoru (softwaru).