RC snubber.

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pátek Únor 3 16:53:16 CET 2017

Ventily mívají obvykle "botičku" která je na použití diod uzpůsobena - pájecí body. Nějak se mi nechce zdát, že se k cívce nevejde kus opuchlýho drátu, kterým 1N4007 je.

Opravdu je to nejúčinější řešení, potlačit rušení tam, kde vzniká a nedělat další anténu z přívodů. Pokud je displej tak mizerně odolný rušení, je poměrně vysoce pravděpodobné, že další anténou to ještě zhoršíte.

pg