Solární waterproof powerbanka - fake

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Středa Duben 19 22:40:10 CEST 2017

On Tue, Apr 18, 2017 at 07:53:47PM +0200, Jan Linhart wrote:
>     Posvítil jsem na odpojený solár a naměřil naprázdno zhruba 2V a na
> krátko cirka
> 2mA. Místo (dnes) chybějícího slunce jsem na to šajnoval takovou lepší
> baterkou.
> Naměřil jsem nějakým způsobem adekvátní hodnoty nebo je i ten solární článek
> k ničemu?

Tak posvítit byste skutečně musel na všechny články, jakmile jeden bude
neosvětlen, tak proud nebude procházet. Co článek to 0.5V naprázdno.
Nevím jestli to je 10 nebo 20 článků, tedy naprázdno by to mělo dávat
5 či 10V. Při téhle velikosti panýlku to bude dobíjet hodně pomalu, ale
malinko možná jo :). Jestli to tedy není opravdu šmejd.

Zrovna jsem si předevčírem pro srandu králíkům objednal články na ebay,
že si zkusím poskládat nějaký malý panýlek na parapet.
http://www.ebay.com/itm/391648154748?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Narazil jsem na nějaký starší návod:
http://pavelrichter.net/2012/04/maly-fotovoltaicky-ostrovni-system-vyroba-panelu/
Dneska už asi nikdo takhle neexperimentuje bo je to hodně práce a panely
se dají sehnat dost levně, ale velké. Pokud si si člověk chce udělat
něco na míru, aby se to někam vešlo...
Ještě nevím jestli objednat i tu zalévací hmotu Sylgar 184 nebo to jenom
zavřít tmelem mezi dvě skla.
Nehrál si tady někdo s tvorbou panýlku z jednotlivých článků a tedy
jejich zapouzdřením?
--
Zito