RE: Solární waterproof powerbanka - fake

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Duben 18 20:23:58 CEST 2017

No na téhle je fakeovitost vidět hned od prvního pohledu. Udělat solární panel s minimálně polovičkou plochy začerněnou bez solárních článků umí jen opravdu hodně slaboduchý Číňan :-)

Jakub Šerých