Re: Výběr vhodného frekvenčního měniče

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Sobota Duben 8 07:07:04 CEST 2017

Je tam minimalne istenie, nie ze pri tom isteni budes mat dany prikon...

Predajcovia vyrobcovia istenie davaju pri tychto malych zvarackach, aby ta
ubezpecili, ze aj v normalnom byte, s normalnym 16A isticom dokazes
zvarat...teda 90A na 2.5 elektrodu 16A istic staci. Pri par vypadnutiach
istica to das aj s 10A ale nie dlho.

Hrubsimi varis malokedy a narazis na zatazovatel zvaracky, teda % prace v
ramci 10 min intervalu. A potom chladne zvaracka, privodny kabel, zasuvka
aj istic...

Rata sa s tym, ze istic s nominalnym prudom xy vydrzi tepelne viacej...
nejaky cad a sustavne zvarat aj tak nebudes :-)

Dodo

Dňa 8. 4. 2017 0:00 používateľ "Miroslav Šinko" <sinkomiro na gmail.com>
napísal: