Výběr vhodného frekvenčního měniče

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Duben 8 00:00:39 CEST 2017

No tak som sa pri mojich vcerajsich nocnych uvahach doplietol. Ano, tych
teoretickych 3.68kW je prave zdanlivy prikon. Pripadne max. mozny cinny
vykon pri ucinniku 1.

Tu su priklady udajov (Prikon, Istenie), ktorym nerozumiem. Z toho
pramenila moja zmatocna uvaha:
http://www.priemto.sk/zvaraci-invertor-160-gc
http://www.priemto.sk/zvaraci-invertor-140-gc

miro