zasuvka TV, radio, internet

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Září 29 18:36:01 CEST 2016

Co to prosím znamená "nezprovoznitelné"?
To jako že byly tupé a neprořízly izolaci, nebo byly blbě tvarované a dráty
z nich vypadávaly nebo byly na řezných hranách zoxidované a měly velký
přechoďák?

A jak se projevuje to "o VF raději nemluvě"? Ty zásuvky jsou vesměs
obšlehlé nějaké "značkové", takže vedení spojů bývá prakticky shodné.
Používají se levnější materiály, ale při těch pár MHz na Ethernetu tohle
ještě žádnou zásadní roli nehraje.

A k těm měděným/železným kabelům: samozřejmě by se mi nelíbilo, kdyby
mi někdo prodával Fe kabely a vydával je za Cu (a měly by Cu cenu).
Ale měl jste skutečně v reálu někdy s těmito kabely problém? Pokud po
nich netahám zrovna PoE a nejsou extrémně dlouhé, tak jsem reálný
problém na nich neviděl (nikdy jsem neinstaloval, ale u některých zákazníků
jsem je už viděl a poznal je jen magnetem).

PL