zasuvka TV, radio, internet

Čtvrtek Září 29 21:41:50 CEST 2016

Za komančů jsme vozili z NDR koaxiál, kde byl střední vodič hliníkový a
poměděný. Pěnové dielektrikum a stínící fólie. Ty kabely byly
kvalitnější než ty naše, které měly sice měděný vodič, ale plné
dielektrikum a stínící punčošku. V NDR měli technologie, které
umožňovaly vyrábět kvalitněji a při tom levněji.
Anděl