OT UPS pro server

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Září 29 12:08:46 CEST 2016

Moc neporadím, ale pokud lze server na chvíli odstavit, tak já když jsem
potřeboval dělat,
testy jak to snáší UPS tak jsem při startu vlezl do BIOSu a zkoušel to tam,
jasně je to rozdíl než

když běží zatížený server, ale alespoň nějaký základní obrázek to dá, buď to
tam projde

a nebo ne a nemusím se bát že něco zmrvím ve filesystému....

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: hwnews konference <hwnews na cncnet.info>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 29. 9. 2016 11:38:49
Předmět: OT UPS pro server

"

Zdravim,

resim s vymenou domaciho serveru (probehla uz pred desli dobou) problem s
UPS.

A doposud nebyl problem s zadnym serverem i s temi s dualnim napajenim - mam
podle me skvelou UPS http://www.cyberpower-eu. com/products/ups_systems/
discontinued/bs850elcd.htm
(http://www.cyberpower-eu.com/products/ups_systems/discontinued/bs850elcd.htm)

Problem je, ze se stavajicim serverem, proste neustoji prepnuti pri vypadku
- respektive UPSka prepne a bezi, ale server spadne.

Otazkou je co je problemem. Zda to prepnuti u line-interactive systemu UPS
(pisou 4ms) a nebo, ze ta UPS je slaba a nez najede plnym vykonem tak to
houpne.

Problem je to nejak zkouset - v serveru je narvano dost disku a bezi nekolik
virtualu - nerad bych to odvaril jen temi testy. Je pravdou, ze jsem pri
vypadku mel jednou pocit jak kdyby ten server se zrestartoval dvakrat za
sebou - jak kdyby to zacyklovalo.

Server je Dell PE T610 - zkousel jsem provoz jak na jeden zdroj tak i kdyz
jsou vlozeny oba zdroje. Chova se to stejne.

Myslite, ze je problem s typem UPS a nebo je jen slaba?

Pripadne tip na nejakou nezravou online UPSku?

RV