zasuvka TV, radio, internet

Středa Září 28 01:26:17 CEST 2016

Jé a na co bych kde honil tolik dat? Možná nejsem dost moderní :-) ale
nemám jeden server na filmy a pak v každé místnosti počítač, kde bych se
na ně koukal. Počítač mám jeden skoro na všechno, noťas pouštím když u
velkého počítače sedí žena a pak mi na třetím počítači pár programů běží
ještě pod dosem. Z něj pak přenáším na flashce soubory pod 1MB. Na net
jsem zatím připojený přes kabelovku UPC a tam ta rychlost snad teď už 50
Mbit/s úplně stačí.
Anděl