zasuvka TV, radio, internet

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Září 27 21:11:51 CEST 2016

Nie. Nie je to len o kontaktoch. Na DC su kontakty OK. Problem je s vyssimi
frekvenciami, presluchmi, vlnovou impedanciou, odrazmi...
Problemy sa zacnu prejavovat az pri intenzivnejsom pouzivani.
Hranica nie je ostra.
Cim vyssia cat kabla a prvkov, tym kratsie vyvody, lepsie tienenie a pod.
100 M po kabli uz asi nema zmysel robit, ked Wifi je bezne viac ako
150Mbit. Ked kabel, tak asi min 1G, zvazit cat6A 10G..

Dňa 27. 9. 2016 20:20 používateľ "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>
napísal: