Jakym tavidlem naplnit pero

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Říjen 30 18:05:47 CET 2016

Zdravim,
prosim o radu jakym tavidlem naplnit pero. Pouzival jsem toto:
http://cz.farnell.com/edsyn/fl88/flux-dispenser-pen-15ml/dp/876732 a bylo
perfektni ale doslo a ta cena se mi teda vubec nelibi... Hrot je zatim v
perfektnim stavu, pero samotne jde rozsroubovat (tedy i naplnit), ale
otazka je cim? Resenim by (mozna) bylo naredit MTL461 isopropylem, ale
vubec netusim jak moc a obavam se, ze bych dopadl se zalepenym steteckem v
peru (pripadne s koncentraci podobnou homeopatikum a neplnicim svou funkci)
Takze prosim o radu co (a pripadne kde) koupit (ale je to na doma, tekze 5
litru kanystr asi v tomto tisicileti nevyuziju) pripadne "osvedcene redeni"
MTL (ale tady to asi bude narazet i na problem puvodni knozistence)
Pri hledani vsude narazim na "prazdna pera" (hromady - takze predpokladam
musi byt i tavidlo do nich).
Predem diky
Marek