Jakym tavidlem naplnit pero

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Neděle Říjen 30 18:55:19 CET 2016

Ahoj,

plnim to fluxem do vlny.

Rekl bych ze Ti deci odjelu, jen to mas trochu daleko.

Pavel

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Marek Sembol
Sent: Sunday, October 30, 2016 6:06 PM
To: HW-news
Subject: Jakym tavidlem naplnit pero

Zdravim,

prosim o radu jakym tavidlem naplnit pero. Pouzival jsem toto: http://cz.farnell.com/edsyn/fl88/flux-dispenser-pen-15ml/dp/876732 a bylo perfektni ale doslo a ta cena se mi teda vubec nelibi... Hrot je zatim v perfektnim stavu, pero samotne jde rozsroubovat (tedy i naplnit), ale otazka je cim? Resenim by (mozna) bylo naredit MTL461 isopropylem, ale vubec netusim jak moc a obavam se, ze bych dopadl se zalepenym steteckem v peru (pripadne s koncentraci podobnou homeopatikum a neplnicim svou funkci)

Takze prosim o radu co (a pripadne kde) koupit (ale je to na doma, tekze 5 litru kanystr asi v tomto tisicileti nevyuziju) pripadne "osvedcene redeni" MTL (ale tady to asi bude narazet i na problem puvodni knozistence)

Pri hledani vsude narazim na "prazdna pera" (hromady - takze predpokladam musi byt i tavidlo do nich).

Predem diky

Marek