Male 32b MCU - jake, ktere, ci?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Říjen 13 17:39:37 CEST 2016

Podstatný je kompilátor, nejzákladnější knihovny a případně nějaký startup.
Knihovny i startup si případně uživatel může napsat sám, já třeba startup
používám vlastní, ale knihovny např. pro memcpy atd. používám hotové.
Vše ostatní je už nezávislé na tom, jestli je to ARM, PIC, x86 atd.
Takže používám jen slušný editor (na který jsem zvyklý) a pomocí Makefile
pak překládám v CLI. Někdo další snad umí spářit příslušný kompilátor
třeba s Visual Studiem od MS, případně s nějakým Qt, DevC++ atd.

Rozhodně Eclipse není nic, bez čeho by se nedalo s ARMy (a asi obecně
s jakýmikoli procesory) dělat.

<lehká nadsázka>
Než bych si já na své PC nainstaloval Javovou obludu Eclipse, tak to budu
raději "editovat" na papíře a ručně překládat do bináru.
</lehká nadsázka>

PL